Wkkgz – wat doen we als pedicure hiermee

Wet kwaliteiten klachten geschillen zorg 
van 1-1-2017 moeten we hier als zorgaanbieder aan voldoen – geldt dit ook voor een pedicure –> ja!!
* klachten beleid met klachten functionaris en geschillencommissie
* checklist met alle eisen waar we aan moeten voldoen
* AV – Algemene Voorwaarden voor je praktijk
* verschil tussen een klacht – incident – calamiteit – hoe kunnen we dit (zelf) oplossen

Kortom een hele waslijst, maar de kunst is om het praktijk terug te brengen
praktische aanpak, uitleg, veel discussie
problemen vanuit je eigen praktijk naar voren brengen en laat de mogelijke oplossingen maar naar voren komen vanuit de groep
AV – wat kan – moet hierin staan

Kortom ben jij al “Wkkgz-proof” ???

ProCERT – 3 punten – Domein kwaliteitsbewust zijn

Geplande data:

dinsdag 4 september 2018 – Orca Opleidingen – Heeze –> aanmelden – info@oc-orca.nl –> Yolanda
woensdag 26 september 2018 – MSK-Havenco Opleidingen –> aanmelden – cursusinfo@havenco.nl – Henriette
maandag 19 november 2018 – MSK-Havenco Opleidingen –> aanmelden – cursusinfo@havenco.nl – Henriette
dinsdag 26 maart 2019 – Orca Opleidingen – Heeze –> aanmelden – info@oc-orca.nl –> Yolanda
donderdag 26 september 2019 –  Orca Opleidingen – Heeze –> (aanmelden info@oc-orca.nl) – Yolanda